V Sloveniji samo 16% podjetij uporablja internet za prodajo
V Sloveniji ima okoli 90% malih in srednjih podjetij ima dostop do interneta, 50% vseh podjetij ima lastno spletno stran.Podjetja internet večinoma uporabljajo za poslovno komunikacijo in elektronsko bančništvo. Vendar samo 16% podjetij uporablja internet kot orodje za izboljšanje prodaje storitev in izdelkov. Navkljub množični uporabi interneta in kar 71% potencialnih spletnih kupcev, je število spletnih nakupov v Sloveniji še vedno relativno nizko. Rezultati Googlove raziskave so pokazali, da je relativno nizko številko spletnih kupcev, posledica slabe ponudbe lokalnih spletnih trgovin. (povzeto po: Samo 16 odstotkov podjetij uporablja internet za pospeševanje prodaje, racunalniske-novice.com, 14.02.2013)
Zakaj uporabljati internet za pospeševanje prodaje
- Več kot 70% uporabnikov interneta išče in poizveduje po lokalnih izdelkih in storitvah preko interneta,
- Več kot 75% lastnikov pametnih telefonov kontaktira iskan rezultat preko svojega telefona,
- Vsako peto (20%) iskanje v Googlu je lokalno, kar pomeni, da iskalci želijo izdelke ali storitve v bližini,
- V naslednjih 3 letih se bo za 40% povečal nakup izdelkov ali storitev prek mobilnih naprav, zakaj:
- Ugodnejše cene in manjši stroški prodajalca
- Udobnejše nakupovanje in veliko večja izbira
- Lažje povpraševanje in primerjanje podobnih izdelkov
- Enostavno in diskretno nakupovanje
- V Sloveniji še vedno 50 % podjetij nima spletne strani.
Ni komentarjev:
Objavite komentar