3.3.14

V Sloveniji je v trženju prek interneta relativno malo konkurence

V Sloveniji samo 16% podjetij uporablja internet za prodajo

V Sloveniji ima okoli 90% malih in srednjih podjetij ima dostop do interneta, 50% vseh podjetij ima lastno spletno stran.

Podjetja internet večinoma uporabljajo za poslovno komunikacijo in elektronsko bančništvo. Vendar samo 16% podjetij uporablja internet kot orodje za izboljšanje prodaje storitev in izdelkov. Navkljub množični uporabi interneta in kar 71% potencialnih spletnih kupcev, je število spletnih nakupov v Sloveniji še vedno relativno nizko. Rezultati Googlove raziskave so pokazali, da je relativno nizko številko spletnih kupcev, posledica slabe ponudbe lokalnih spletnih trgovin. (povzeto po: Samo 16 odstotkov podjetij uporablja internet za pospeševanje prodaje, racunalniske-novice.com, 14.02.2013)

Zakaj uporabljati internet za pospeševanje prodaje

  • Več kot 70% uporabnikov interneta išče in poizveduje po lokalnih izdelkih in storitvah preko interneta,
  • Več kot 75% lastnikov pametnih telefonov kontaktira iskan rezultat preko svojega telefona,
  • Vsako peto (20%) iskanje v Googlu je lokalno, kar pomeni, da iskalci želijo izdelke ali storitve v bližini,
  • V naslednjih 3 letih se bo za 40% povečal nakup izdelkov ali storitev prek mobilnih naprav, zakaj:
    1. Ugodnejše cene in manjši stroški prodajalca
    2. Udobnejše nakupovanje in veliko večja izbira
    3. Lažje povpraševanje in primerjanje podobnih izdelkov
    4. Enostavno in diskretno nakupovanje
  • V Sloveniji še vedno 50 % podjetij nima spletne strani.



Ni komentarjev:

Objavite komentar