12.3.14

Dobro je vpisati vaše poslovne lokacije v Google zemljevide

Kdo in kakšen posel se vpiše v Googlov zemljevid?

V kolikor v vašem poslu uporabljate pisarno, lokal ali kakršno koli točko, kjer vaše stranke lahko osebno stopijo v kontakt z vami, je prisotnost na zemljevidih priporočena. ravno tako vpišite center vašega posla v kolikor obiskujete stranke po terenu. Vsekakor vpis v zemljevid ni potreben če vaše stranke ne uporabljajo interneta z računalnikom, tablico ali pametnim telefonom. seveda bodite pozorni, če se bodo vaše stranke v prihodnosti modernizirale, saj je že v sedanjosti vsak 5 iskalni niz v Googlu lokalne narave.

Zakaj vpisati podjetje v Googlov zemljevid?

Z vpisom podjetja v zemljevid precej povečate možnost prikaza na PRVI strani rezultatov!

Vaše podjetje z lokacijo v zemljevidih pridobi na kredibilnosti, tako pri strankah, kot pri Googlovih pajkih.

S pomočjo zemljevida stranke dobijo napotke za pot do vaše lokacije.

Lokacija v zemljevidu s povezavo z GooglePlus poslovno stranjo pridobi še veliko večjo razsežnost, saj vas iskalci lahko kontaktirajo, ogledajo lokacijo na Steet Viewu ali slike, ki ste jih sami dodali, vašemu poslu lahko sledijo (follow), priporočajo (G+) ali delijo (share, like). Prav tako lahko napišejo pohvalo, pogledajo obratovalni čas ali pa si shranijo lokacijo za kasneje.

Vaša lokacija na zemljevidih je močna marketinška poteza v povezavi z Google+ poslovno stranjo   

Ni komentarjev:

Objavite komentar